Sunday, August 23, 2009

Elmalı tartın yapılışı!


Bu tart öyle yapılması falan zor bişi diil. Tipi de tipsiz ama bu ters dönmemiş hali. Ama bu tart benim için çok önemli.
Ayça (Dünya'nın annesi) Can bebekken bize gelmişti elinde bir kek vardi. Kendi yapmış, yani çocuk bakarken kek yapabilmiş.
Can 3 aylik falandi herhalde bana mucize gibi gelmişti o an kek yapabilmek. Bir gün yapabilir miyim diye düşünmüştüm. Banyo yapamıyordum çünkü o günlerde... Çünkü açken ağlıyor tokken gazı var diye ağlıyor uykusuzken uyumak için ya da bilmem uyumamak için de galiba ağlıyordu. Şimdi düşünün ki Can 7,6 aylık ve ben tarifi çok zor olmasa da haftasonu evde yardım edecek kimse yokken tart yapabiliyorum. Tartın yapılışına gelince... Can uyutulur... Yatağına konur. Fındık evin dışında kapı önünde dövülür. Falan filan. Demek ki, deneyimli insanlar dinlenecekmiş. O zor günler yerini farklı zor günlere bıraksa da geçip gidiyormuş.

No comments: