Monday, May 16, 2011

heeyt özgürlük...





konuşabiliyorum. istediğimi söylüyorum. istemediklerimi de söylüyorum. üstümü çıkarabiliyorum yani istediğim zaman çıplak olmam an meselesi. ayakkabılarımı giyip çıkarabiliyorum. yani sokağın ortasında çorapla gezmeye başlamam da an meselesi.
yemek istediğimde gidip ekmek çekmecesini açıp kuru ekmek orda artık ne varsa fındık falan yiyebiliyorum. ya da muz buluyorum bi yerden. doyuyorum. yemek istemedigimde zaten söylüyorum. uyumak istemiyorum diyebiliyorum. bu durumda uyumuyorum. uykusuzluktan sinirlerim tepeme çıkarsa da o benim tepem. davul çalabiliyorum, şarkı da söylüyorum bağıra bağıra. bahçeye çıkıp tabureyi bateri seti yapıp anırabiliyorum. özetle çok özgürüm. acaba ben can olarak özgürleştikçe annemin ve babamın özgürlükleri biraz azalıyor olabilir mi. ben çorapla sokakta koşarken mesela elindeki dondurmayı yiyememe gibi. en basit ve masumundan... olabilir ama ne yapalım...

No comments: