Sunday, November 27, 2011

mini notlar...


bence bugünlerde sevgili can'ın beyni onun uyumasına izin vermiyor. gece oluyor. nerdeyse gece yarısını buluyoruz. o hala şöyle:
anne sen hayatında hiç sörf yaptın mı?
hayır yapmadım.
sörf kaykayın mı yoktu...
yoktu evet.
benim olar. (olur demek istio)
tamam olar.
olar diil olur anne. (fark edip düzeltio)
tamam olur.
peki sen küçükken bisiklet diebilio muydun? (bi kere anlatmış bulundum)
hayır sikibet diodum.
ben de mavi diemiodum anne. vami diodum.
hııım...
şimdi mavi diebiliorum.
uyuyalım mı can?
uyumayalıııım.
ama yattık biz. kapatalım gözlerimizi.
kitap okuyalım.
ama bütün kitapları 2şer kere okuduk...

die gidio. bu arada diyalogun arasına bin tane yeni soru ve fikir de girio.
penguvenlerini 'v'nin ustune basarak yüzdürme fikri, arabaya binip yunanistana gitme fikri, okuldaki ipek'i arama fikri...
fikirden bolu yok ama uyku yok...

konuyla ilgisiz foto ise serhanla ilk scrabble denemesinden. valla espri diil en uzun kelimeyi bulmamız gerekio dedi serhan. can da en uzun kule yaparız o zaman dedi.

No comments: