Tuesday, May 15, 2012

Yettim blogcuum!


Öyle ki bloga yazmayalı admin paneli değişmiş. Nasıl ama jargona hakimim :) Admin panel falan. Şu an alışamadım ama bakalım çözerim. Can okullu biri artık. Düzenli okula giden. Düzenli ve hızlı gelişmeler gösteren. Kendini ifadede sınır tanımayan. Giderek daha iyi arkadaş olan. Takılabildiğim. Beraber kalınca full aksiyon istese de oturup aralarda konuşabildiğim biri oluyor. Bahçe hayatına giriştiğimiz için maydonoz da ektik. Bir sürü çiçek de ektik. Laleler açtı kapadı... Niye kapadıklarını sorduk cevap vermediler. Ben de güzel olan çiçekler çabuk solarmış dedigimde Can kendi edebiyatın sayfalarında bulup hangi çiçekler güzel... Güzelse neden biter... gibi sorularla beni yeni mekanlara sürükledi. Şu İklimler kitabını tam zamanında okuyorum galiba. Çıkamıyorum etkisinden. Her yazdığıma akıyor. Neyse... Can ve bahçe ilişkisi...

No comments: