Friday, July 10, 2009

Tatil sertifikaları!



Bilmiş günlerimde yani Can doğmadan önce ilk tatilimizi Bozcaada'da yapacağımızdan hatta 15 gün yayılıp 6 aylık olmuş bir bebekle hiç sudan çıkmayacağımızdan emindim. O günnerde 6 aylık bebek bana 6 yaşında falan gibi geliyodu. Anne koruma sütümü sür diyecek ve beni kitabımla başbaşa bırakacaktı. Bütün bilmişliklerim gibi bunları da hemen yuttum. Bozcaada'nın buz suyu ve iki gemi yolculugu gozumu korkutup denizin odanın nerdeyse dibinde olduğu kompakt mekan arayışımız ada isteğimden de çok uzaklaşmadan Cunda'da son buldu. Valla Bandırma feribotu yüzen bir anaokulu zaten. İndikten sonra da arabadaki ekipmanla Can iki mikirdadiğinda durup mola verildi. Cunda'daki Ortunc Otel'de de bebek arabalarını odandan bıraksan özel rampalarıyla denize kadar uçabilecek anlayışlı mimarisi ve ooooh o ne deniz bee durumuyla ilk tatil mis geçti. Bu fotograflar da tatili başarıyla geçirdigimizi anlatan sertifikalar. Benim gibi kastıranlara özel.

1 comment:

Zeynep said...

çok tatlısınız siz! :)

kuzu can belli ki deniz güneş kum seviyo, süper! :)