Monday, March 15, 2010

Deneysel falanlar...





Can uyudu. Hande'nin uykusu çok ama şimdi yazsın sonra uyusun. Can 2 aydır yürüme meselesine başladıktan sonra sanki biri ona günde şu kadar km yürü demiş gibi durmadan yürüyor. Kilo verdi tam 500 gram. Doktoru panik olup yediklerini tek tek sordu. Öyle manyak iştahlı biri değil ama aç da gezmiyor bence iyi yiyor anlaşıldı ki hareketten gitti kilo. Ben de nolur nolur peşinde koşarken kilo vereyim diyorum ister istemez olacak bu durum. Sokak delisi bi de. Sokaktan eve girmek istemiyor. Ayakkabılarını giyip atta diip kapının önüne yatıyor. Ben gerekeni yapıyorum sokağa atıyorum ama yetmiyor. Asla eve girmesin sürekli yürüsün ve topa vurup gol desin ve altı hiiiç değişmesin mümkünse öyle yaşasın kendi bildiğini okusun istiyor. terrible 2 bu değil biliyorum ama sanki bir warm up içinde olabilir miyiz diyorum kendime. Haa bu arada video teknolojisiyle tanıştım artık Can'ın görüntüleri kıpırtılı olacak.

No comments: