Friday, April 16, 2010

Bahçede (parkta) 3: Temiz hava günleri





Bu sene kene, yılan mılan duymasam... Uç uç böceği, kelebek, kurbağa hatta karşıdaki okuldan kaçıp gelen tavşan da olur. Evde ev kumkuması olmayalım. Can iphone'a dadanmasın. Ben telefonu illebet saklayacağım die insanlara 3 gün sonra dönmeyeyim. Bilgisayar Baby Einstein öttürmekten psikopata bağlamasın. Sokakta daha çok, kapı önü mini bahçede bol bol kıpırdanalım. Yaprak, çimen, sarmaşık olalım. Annem gibi olayım hatta. Düşerdim eve gelirdim sümüklerimle. Yarama kudretnarı sürerdi. Sonra bişiler yedirirdi. Akşam babam işten dönerken toplardı beni. Yakantop, 9 taş falan kölemiz olurdu. Salıncağın tapusu senin mi demeden bir gün bile geçmezdi. Yok bu kadarı olmayacak belli ama iphone app'ler arasında level delisi de çıkmasa ortaya. kustum ve sustum.

No comments: