Sunday, January 16, 2011

Ofiste ya da evde. 'Başı' pek kalabalık!







Kafaya her şeyleri şapka yapma aşkı sürüyor. Biraz önce ne oldu onu da yazıcam fotolarla ilgisiz. Şimdi Can uyumuordu yani öğle uykusu uyumamak için odasındaki bütün çekmeceleri boşalttı. Sonra çekmeceyi kapatayım derken benim elimi sıkıştırdı. Bana üzülüp ağladı ama yine de uyumadı. Ben camdan dışarı ağaçlara biraz ormana bakıp derin bir oooff çektim mi çektim. Sonra kucağıma zıpladı sallanan sandalyeye gidelim dedi. Gittik. Biraz orda dışarı bakıp şarkı söyledik sallandık. Bi baktım uyumuş. Gömülmüş omzuma uyumuş. Sonra yine az önce baktığım ağaca ve ormana baktım. Teşekkür ettim kucağımdakine. Hani kitaplar dio ya motherhood denilen hadise 5 dakkalık ruh değişimlerinden oluşur die. Valla öyle. Dengesizlik bi nevi :)

No comments: