Sunday, January 9, 2011

Ve...




Can'ın en çok parçaları birleştirmesini seviyorum bugünlerde. Cake dinlerken 'cake' dediysem o da bi yerden cake ile kek ilişkisini kurduysa Cake albüm kapağını görüp 'mama aç anne' demesi gibi... Mama açıp Perhaps cover dinlemek yani. Decoder gibi bi beynim olması gerektiği kadar onun mantığıyla parçaları birleştirmem gerekiyor. Bi de tabi benim pek de zorlanmadığım bi misyonum daha olmalı. Dinlemek. İyi dinlerim zaten ben. Can anlatıyor. İsviçre'yi yeni yeni anlatıyor. Trene bindik. Kara bastık. Kotata yedik. Uçakta uçtuk. Abla babaay dedik. (Hostes) Uçak babay dedik (Bizden önce kalkan uçaklar) Abla zeytin verdi. Çekirdek çıkardık. Bunları uykudan yeni kalktığında ya da uyumadan hemen önce plak gibi sıra sıra anlatıyor. Bi de cümleleleri ve ile bağlıyor. Zeytin yedik ve çekirdek çıkardık ve ağladım ve uyudum ve...

No comments: