Sunday, April 24, 2011

Çook geç kaldık!




Farkında olmadan böyle diyorum. Aa Can çok geç kaldık. Akşam uyumaya geç kalabiliyoruz. Sabah uyanıp hahu eğlencelerini uzatıp kahvaltıya geç kalabiliyoruz. Acıkıyoruz. Evden çıkalım dedikten sonra aklımıza bin adet farklı şey gelip bizi bekleyen biri varsa ona geç kalabiliyoruz. Aslında düşündüğümüzden geç kalmak çok kolay. Geçenlerde Can durup dururken hızlı hareket edip (hızla hareket hali şu: Tek kolunu sanki hızlı koşuyormuş gibi yapıp ileri geri hareket ettiriyor. Gözlerini açıyor) Aaa çok geç kaldııım dedi. Nereye dedim? İşte çok geç kaldıık dedi. Hıımm dedim ben de hızlı hızlı hareket edip arkasından gittim. Çadırın içinde tepinmeye geç kalmışız. Bu da Takanik'te balık yedikten sonra arabaya binmeye ikna ederkenki pozlar. Aaa geç kaldık Can. Hadi binelim. Bi de blogta bir sürü post için de geç kaldık...

No comments: