Sunday, April 24, 2011

'Tulumlara veda' foto çekimi/I







Atopik dermatit... Aslına bakarsanız Can'ın bence kolikten sonraki en müzmin durumu bu. Kolik 3 aya geçer demişlerdi -ki geçti- bu alerjik kaşınma durumu için de 3 yaşına gelince geçer diyorlar. Bekliyoruz. Durum tatsız oluyor çünkü. Can uykuya dalmadan önce kaşınmaya başlıyor. Bilumum yeri kaşınıyor. Tatlı tatlı kaşır gibi yapıyorum ben yapmazsam kendi kendini yoluyor çünkü. Gerçek manada kaşındığı için de uykuya dalamıyor. Daldığı derin uykudan da kimi zaman 'kaşınıyoo' diye uyanıyor. Fena bi durum. Mantıklı doktor önerilerinden biri (ki ben onu kendim deneme yanıma yoluyla bulmuştum) gece yatarken tulum giydirmeyin şeklinde oldu. Tulumlar dolapta arka tarafa atıldı. İnce pijamalara geçildi. Can tulumlarını bu arada özledi. Günün ortasında giyip baktı ki küçülmüşler. 15 günde sonra istese de giyilmezler. Tulumlara veda için evde bir foto çekimi patlattık.

No comments: