Sunday, August 4, 2013

hello bodrum/gümüşlük!

Ben Bodrum'a en son seneleeeer önce gitmiştim. En az 12 sene kadar önce falan mı? Hadi 10 falan diyelim. Bir yandan da merak edemeyeceğim kadar çok adı geçiyor diye nötr halde duruyordum. Ama artık Naomicim oraya yerleşti ve pek de öyle hissetmiyorum. Artık önemsiyorum neler oluyor. Ve sonunda Naomi'ye gidebildik :) Hakan ve Naomi sen SF'te doğduğunda hep bizim yanımızdalardı. Ve ben hamileyken ve öncesinde özellikle Naomi'yle harika zamanlar geçirmiştik. Çok ilginç şimdi anlıyorum bana o şehri ve etrafı öyle güzel anlatmış ki, hiç turist gibi zaman geçirmeden o dönemi atlatmışım. 

Banu, Batu ile Naomi'ye gidiyor diye hoop bir bavul ve kendimizi Nisan'ın başında orda bulduk. İnsanlar güneşi yeni görmüş ve günlük giysileriyle kendilerini deniz kenarına attıklarında Gümüşlük yerlileriyle orda yerimizi almıştık. 
Bu tatilin özelliği ikimizin ilk kez tek başımıza otele yerleşip kalıyor olmasıydı. Bir nevi ikimizin başaşa çıktığı ilk tatil.

Bir yandan da saolsun Banus ve Batus bizimle hep süper vakit geçirme planlarıyla yanımızdalardı... Böylece Gümüşlük'ü sevdiğime karar verdiğim ancak bir kez daha yine Nisan'da falan gidebileceğimi düşündüğüm yer oldu. Henüz yerlileri ordayken.

Fotolarda ne kadar ilgi gördüğün ortada: Naomi omzundan taşırken Banus ayakkabılarını giydiriyor!












No comments: