Sunday, August 4, 2013

kış yunanı.

blogta yaz ortasında kışa dönüş. çektiğim fotolardan geriye gidip kaldığım yerden devam ediyorum. bu yazı yakalarsam bir iki güne sorun yok demektir. ki azimliyim yaparım. bi kere kışın en önemli olayı okul hayatının nerdeyse! kurumsal olarak başlamasıydı. evin taam karşısında olduğu için bir an 'mahalle mektebine' gittiğin hissine kapılsam da hiç de öyle diildi. bahçeköy açı okulları okulun adı ama ben daha çok öğretmenlere içerde olup bitene bakıyorum. ingilizce konusunda pek ısrarlılar. yani sonradan yazdığım için bu ısrarlarının ne işe yaradığını gördüm neyse oralara geliriz.

ama kesinlikle yazmam gereken önemli kısım. okula 'alışmanın' 1 yıl sürdüğü şeklindeydi. valla hiç abartmıyorum okulların kapanmasına bir hafta kala bile okula gitmek istemiorum diyordun. şimdi okulların açılmasına 1 ay kala yine içim şişti hafif ama bence okula gidene kadar yaptığın bu şekiller ne hikmetse yerini arkadaş geyiklerine falan bırakıyordu.

kış yunanı da bizim okul stresinden benim de okul stresimden tabi! baydığımız bir zamanda biraz kabak biraz greek salat biraz da temiz deniz havası hem de türksüz olanından isteğiyle gittiğimiz bir zamana denk geliyordu diye hatırlıorum.



No comments: