Wednesday, December 29, 2010

Olanlar bitenler...

Can'ın saçları kesildi. İlk kez. Geçtiğimiz Cumartesi. Babasının berberinde. Maç geyikleri falan arasında. Ben şuursuz Nişantaşı trafiğinde arabayı park etme görevlisi olduğum için onlar nerdeyse işi bitirdiklerinde vardım berbere. Ben kapıdan girince Can bombayı patlattı ve bir tur ağladı sonra hemen sustu. O ana ait bir foto yok elimde malesef ama sonrasındaki Can fotolarını da ben koymak istemedim :) Lüleli evladım ilkokulda zorla saçları kestirilmiş tiplere döndü. O nooo! Neyse göz alışacak en olmadı saç uzayacak! Bu birinci haber. İkincisi Can saçının kesilmesiyle eş zamanlı cümle uzunluğunu ve miktarını artırdı. Bir de meğerse bütün duyduğu şarkıları ezberlemiş. Düğmesine basılmış gibi hepsini söylüyor şimdi. Bana geçen akşam şunları söyledi:
-Bunu çıkar lütfen... (Uzun kollusunu işaret edip)
-Bence bu P (Banyoda yüzen harflerden P'yi eline alıp)
-Aykut Abi beni kucağına aldı.
-Pazardan armut aldık abiye para verdik. (Adama para vermemize çok takıldı, niye verildi o para diye sorguluyor habire)
-Para verdik, araba aldık. (Otoparkçı adama para verdik o da haliyle arabayı getirdi)
Neyse özetler böyle. Dönüşte görüşürüz.

No comments: