Thursday, February 10, 2011

Dünlerden kalma fotolar. Bugünü yakalar...




Bir çocuğun büyüme hızı hayattaki en şaşırtıcı şey herhalde. Büyüme ve öğrenme mi acaba doğrusu? Şaşkınlık her dakka var galiba. Aşk ile karışık şaşkınlık. Hiç olmadık bir anda öpülmek ne demek? Hiç olmadık bir anda gelip insana, insanın yavrusunun sarılması?
Yok tarifi. Benzeri falan hiç yok. Karşılıksız denen nane bu. Evlat en tatlı meyve dediği anneannemin tam bu. İlk göz ağrısı başkadır dediği babamın da yine tam bu. Oğlum sevgisini gösteriyor. Beni seçiyor. Ellerini uzatıyor. Ben nerdeyim? Ordayım. Bazen uyandığında tam yanında. Yemek yemediğinde yanında. Haa gitmiyor muyum, uzatmadan meseleyi gidip geliyorum. İşte bu zamanlarda ooh be diorum doğru yaptım. Saatlerimi ben seçiorum. Yolumu ben çiziyorum. Kaprislerimi bile ben kendi kendime ben isteyince yapıyorum. Teşekkürler Can. Neyse ektekiler Serhan'in doğumgününden fotolar. Can ile doğumgünlerinin arası 5 gün. 10 ocak Can, 15 Ocak Serhan. Pastaları birbirine karışıyor yani. 2'si üfleyenzi.

No comments: