Wednesday, February 23, 2011

Sedef Örsel ve market ve yağmurda yürüyüş ve bugün.




Dün Sedef'in ilk dersine gittim. Notlar aldım gelip Kamer'e anlattım. Acaip iyi olacak bu 7 hafta anlaşıldı taa başından. Bugün de Can ile alışveriş listesini aldık. Markete gittik. Market aslında çok eğlenceli bi yermiş. Kendisiyle gidince fark ediyorum. Tuvalet kağıtları üstüste bir dağ oluşturmuş, onları görüp vaaaaay diyor. Ya da test edelim diye marketin orta yerinde çorba karıştıran kıza bakıp abla yemek hazırlıyo diyor. Sebze reyonunda çekiştirip perforajlarından ayırdığımız poşetler acaip oyun malzemesi. Bi de tavuk time mantar time peynir time tezahüratları var. Mantar alıosak mantar time die tempo tutuyo falan. Kasada biraz daralıyor. Orda da barkod sesini taklit ederek yırtıyoruz. Sonra Serhan'a gittik ama önce yağmurda yürüdük biraz. Serhan bize yemek hazırladı. Evinin her deliğini karıştırdık. Rahatladık. Sonra gymboree'ye bi uğradık. Uyku geldi diye arabaya döndük. Arabada uyudu ve eve gelip yatırdım yavruyu yatağına. Pazara gittim nar ve kırmızı lahana aldım. Salata yapıcam. Öyle işte.

No comments: